Szkolenia polecane | |
PROFESJONALNY KEY ACCOUNT MANAGER. Zarządzanie klientami kluczowymi (Key Account Management). SzkoleB&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Szkolenie "Profesjonalny Key Account Manager. Zarządzanie klientami kluczowymi (Key Account Management)" to kompleksowe i intensywne warsztaty, które wyposażą Cię w zaawansowane narzędzia i strategie niezbędne do skutecznego zarządzania kluczowymi... Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia (brutto) |
Zarządzanie reklamacjami w praktyce - REWOLUCYJNE ZMIANYAVENHANSEN Sp. z o.o.Wraz z przystąpieniem Polski do UE umocniła się pozycja konsumenta (kupującego) oraz wzrosła odpowiedzialność producenta za produkt wprowadzany do obrotu. Najbliższy termin: 2024-06-07 - 2024-06-07 Lokacja: Kraków, Małopolskie |
980.00930.00 zł 1143.90 zł brutto (Vat 23%) -50zł |
Profesjonalny office manager, najlepsze praktyki biznesowe. Szkolenie dla asystentek/asystentówJ.G.Training szkolenia specjalistycznea warsztacie omówimy między innymi następujące zagadnienia: rola asystentki w sekretariacie, etykieta biznesowa, mowa ciała, trudne sytuacje w pracy asystentki, organizacja spotkań i wyjazdów, korespondencja firmowa, netykieta, rozmowy telefoniczne. Najbliższy termin: 2024-05-16 - 2024-05-16 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
940.00 zł 1156.20 zł brutto (Vat 23%) |
Profesjonalne podejście do klienta z uwzględnieniem obsługi trudnego klientaAVENHANSEN Sp. z o.o.Praca z klientami wymaga szczególnego podejścia - nie tylko nastawienia na rozwiązywanie problemów, ale też umiejętności radzenia sobie z trudnymi emocjami. Najbliższy termin: 2024-05-23 - 2024-05-24 Lokacja: Poznań, Wielkopolskie |
1580.001480.00 zł 1820.40 zł brutto (Vat 23%) -100zł |
Obsługa trudnego klienta. Trening radzenia sobie z obiekcjami i negatywnymi emocjami klientów.EVOLVO SZKOLENIAIntensywny trening radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w obsłudze klienta. TAKŻE ONLINE Najbliższy termin: 2024-05-09 - 2024-05-10 Lokacja: Kraków, Małopolskie |
1750.001490.00 zł 1832.70 zł brutto (Vat 23%) -260zł |
Profesjonalna obsługa klienta w praktyce. Budowanie trwałych i partnerskich relacji z klientemAVENHANSEN Sp. z o.o.Lojalny i oddany klient jest podstawą sukcesu każdej firmy. Nastawienie firmy na klienta to specyficzna forma pracy firmy, gdzie wyraźnie widać, że podmiotem każdej aktywności pracowników firmy jest klient. Najbliższy termin: 2024-06-13 - 2024-06-14 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie |
1480.001380.00 zł 1697.40 zł brutto (Vat 23%) -100zł |
Szkolenia | |
Ospały zespół sprzedażowy – jak obudzić zespół i zamienić farmerów w hunterówKonsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.Dzisiaj na rynku wygrywają hunterzy – handlowcy, którzy potrafią aktywnie zdobywać klientów, a nie wyłącznie bazować na obecnych klientach i przychodzących lead’ach Najbliższy termin: 2024-05-13 - 2024-05-14 Lokacja: Do uzgodnienia. |
2000.00 zł 2460.00 zł brutto (Vat 23%) |
Telefoniczna obsługa klientaKonsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.Szkolenie prowadzimy jako warsztat rozwiązań, który rozkłada na czynniki pierwsze standard obsługi telefonicznej klienta, relację między klientem a osobą obsługującą. Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia (brutto) |
Obsługa klienta – nowoczesny i tradycyjny klientKonsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.Nowoczesny Klient kieruje się potrzebą oszczędności czasu i informacji. Stawia wiarygodność i profesjonalizm nad relację i atmosferę rozmowy. Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia (brutto) |
Szkolenia obsługa klienta Sprzedaż zarządzanie zespołem
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.